Blogia
atsui

primer dia del weblog! kin lujo!

dia: 17/juny/2004 hora: 01:23 canso: BOA duvet (el opening de lain)

vale! se q e escrit una mica tard per esq fins ara no e tingut gens de temps! ara q despertantme a les ores q ma despertu ultimament no se com tinc temps de fer algu..
avui e fet el gilipolles! q topic no? enu avui la vritat estava una mica deprimit, lo de sempre, ma sentu sol i claru... pero de totes maneres me divertit. em nat al cementiri, a la platja i a casa del vei (sense comentaris! XD) la vritat esq no se com su fa per lligar tant el cabron.. yo mai em menju un roscu.. i a ell li van totes darrera. algun dia el matare. em stat mudificant un joc de vampirus axis xungu i lestem dixant mol wapu, luegu el vendrem.. pot molar i tot!!! q penjats mara meva.. ma mare es gilipolles! ma tingut q trucar a mitja tarda pq li esplikes no se kina gilipollada del simcity, laltre dia ma va fer recorrer mitg vilanova per apretarli un boto del ordinador!! tambe son ganes!! pq tinc una vida tan trista? XDDD enu men vai a veure el señor de los anillos q hi han ganes, dema esperu poder escriure mes, i posare un foro pq opineu de lo trista q es la meva vida!! XDD ah! x cert.. ya se q el diseny del blog es cutre.. pero de moment fins q no faci un de mes wapu axo sa keda axi.. ya u canviare cuan tingui temps!! apa dwwww!!

0 comentarios